ЩО ТАКЕ ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ?
Що таке Витяг з реєстру територіальної громади? Це документ у паперовій або електронній формі, що підтверджує відомості про місце проживання особи або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час формування витягу. Відповідно до Закону України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» з 01.12.2021 року при реєстрації або ж знятті з реєстрації місця проживання відповідний штамп до паспорта громадянина України зразка 1994 року (книжечка) не вноситься, відповідно для власників паспортів-книжечок та ID-карток підтвердженням місця реєстрації є виключно витяг з реєстру територіальної громади.
Як отримати Витяг з реєстру територіальної громади (РТГ)? Витяг з РТГ можна отримати особисто, звернувшись до адміністраторів ЦНАП нашої громади, або ж самостійно згенерувати його на порталі Дія чи у застосунку Дія на смартфоні.
Щоб отримати витяг на порталі Дія необхідно авторизуватися на порталі Дія, обрати послугу Витяг про місце проживання натиснути «Замовити витяг» та очікувати його формування. Сформувати витяг можливо лише за умови, що інформація у реєстрі територіальної громади є актуалізованою. Щоб згенерувати витяг у застосунку Дія необхідно зайти у застосунок Дія, натиснути "Послуги", обрати пункт "Довідки та витяги" – "Витяг про місце проживання", натиснути "Замовити витяг". Заяву буде опрацьовано протягом декількох хвилин. Якщо інформація про людину міститься у реєстрі – витяг буде сформовано. Важливо, Витяги з реєстру територіальної громади, отримані в паперовій формі (через ЦНАП) або електронній (через Портал “Дія” або застосунок Дія на смартфоні), мають однакову юридичну силу. Звертаємо Вашу увагу, що кожен витяг містить унікальний номер та QR-код, який формується автоматично і відповідно до чинного законодавства підпис та печатка посадової особи на витягах не проставляється.
Навіщо потрібен Витяг з реєстру територіальної громади? Цей документ може знадобитися в багатьох ситуаціях, зокрема: оформлення паспорта або ID-картки, подача документів до освітніх закладів, отримання банківських послуг, оформлення соціальної допомоги тощо.
Увага!!! Адміністраторами ЦНАП щоденно проводиться робота щодо актуалізації інформації про зареєстрованих мешканців нашої громади, а саме: внесення актуальної інформації/змін до інформації про особу в Реєстр територіальної громади (в тому числі, у разі зміни прізвища, паспортного документа та інших даних про особу, внесення дати реєстрації особам, які зареєстрували своє місце проживання до 04.04.2016 року). Зокрема звертаємо увагу, що відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей також необхідно актуалізувати. Штамп у паспорті громадянина України не підтверджує достовірне місце реєстрації. Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримувати Витяг про реєстрацію місця проживання.
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
- паспорт громадянина України;
- РНОКПП або відмітка (довідка) про відмову від отримання РНОКПП;
- свідоцтво про народження дітей до 14-ти років;
- свідоцтво про одруження або документ про розірвання шлюбу (при зміні прізвища).
- будинкова книга (у разі коли дані відсутні). Чекаємо на вас у ЦНАП щодня з 9:00 до 17:00, субота 9:00 до 16:00.