Новокалинівська міська рада
Львівська область, Самбірський район

МАЙЖЕ ТРИСТА ПОСЛУГ МОЖНА ОТРИМАТИ У НОВОКАЛИНІВСЬКОМУ ВІДДІЛІ ЦНАП

Дата: 04.11.2023 00:01
Кількість переглядів: 766

Сьогодні завдяки наявності ЦНАП  можна отримати безліч послуг централізовано в одному місці. З цього приводу запросила на  розмову начальницю відділу "Центр надання адміністративних послуг" виконавчого комітету Новокалинівської міської ради Олену Качмар.

- Олено Іванівно, відколи у Новокалинівській ТГ працює  ЦНАП?
- Відділ ЦНАП у Новокалинівській громаді повноцінно розпочав свою роботу 7 квітня 2021 року. Він складається з 4 працівників, кожен з яких надає, відповідно до посадових інструкцій, певні послуги.
Станом на сьогодні відділ ЦНАП надає 277 адміністративних послуг. 12 жовтня поточного року на сесії було затверджено оновлений перелік та збільшено кількість послуг. До цього їх налічувалось 214. Перелік послуг, які надаються через наш відділ, складається з таких основних видів, як:  соціальні послуги, послуги ДРАЦС, місцеві послуги, послуги сфери реєстрації нерухомого майна та бізнесу, послуги з реєстрації місця проживання, земельні питання тощо. 
- З якого приводу жителі громади звертаються найчастіше?
- Найзатребуванішими послугами для громадян нашої громади є реєстрація нерухомого майна та бізнесу, реєстрація місця проживання та послуги з отримання інформації щодо земельних питань (інформація з Державного земельного кадастру). 
Актуальна комплексна послуга – єМалятко, яка за один візит дає можливість молодим батькам отримати такі послуги: державну реєстрацію народження дитини, реєстрацію місця проживання дитини, визначення належності новонародженої дитини до громадянства України, внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров'я, реєстрації дитини у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому. Загалом за 9 місяців поточного року працівниками  нашого відділу надано майде 5000 послуг.
- Які функції вам додано?
- Після внесення змін до Постанови КМУ "Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг" №523-р від 16.05. 2014 р.  нам додано категорію послуг, які стосуються окремо такої верстви населення, як захисники та захисниці, члени їх сімей та сімей загиблих Героїв. Саме дана категорія "Я Ветеран" стає однією з актуальних та затребуваних послуг сьогодення. Учасники російсько-української війни та члени їхніх родин можуть отримувати необхідні послуги в одному місці, без черг та затримок.
- Скільки працівників у відділі та скільки часу затрачається на обслуговування одного клієнта?
- Від початку створення відділу до сьогодні наш відділ складається з 4 працівників, на яких покладені основні обов'язки щодо прийому громадян та надання належного сервісу обслуговування. Щодо затрачання часу на обслуговування відвідувачів, однозначно не можливо стверджувати, оскільки люди звертаються з  різними питаннями: одні – вирішуються в момент візиту до ЦНАПу, так звані "миттєві послуги", а деякі питання потребують більше  часу та вивчення проблеми і шляхів її позитивного вирішення. З метою належного прийому відвідувачів, працівниками відділу  в середньому затрачається 5-10 хв. Даного часу працівникам достатньо, щоб зрозуміти суть звернення та ознайомлення з необхідними документами.
- Здійснюєте державну реєстрацію актів цивільного стану?
 - Щодо державної реєстрації актів цивільного стану можу зазначити, що у жовтні на сесії міської ради було прийнято рішення щодо делегування нашому відділу повноважень у сфері державної реєстрації актів ци-вільного стану. Наразі дане пи-тання потребує ще деяких суто організаційних  вирішень, таких як проходження працівниками відділу навчання у відповідному реєстрі та заключний етап – це отри-мання ключів доступу до реєстру ДРАЦС. Маю надію, що найближчим часом ці всі питання будуть позитивно вирішені і нашим відділом повноцінно надаватимуться  жителям громади  послуги з  державної реєстрації актів цивільного стану.
- Надаєте й супутні послуги?
 - Що стосується супутніх послуг, то під час звернення громадян до нас, ми, паралельно з прийомом документів, виготовляємо всі необхідні копії для формування необхідного пакету документів для отримання тієї чи іншої послуги. Крім того, в приміщенні відділу ЦНАП є стіл для самообслуговування, вільний доступ до мережі Інтернет та наявні термінали для оплати необхідного адміністративного збору за отримання послуг, які мають платний  характер.
- Що змінилося для громадян з утворенням на  їхніх теренах ЦНАП?
 - На мою думку, – це перш за все зручність та комфортність. Відпала потреба, що для отримання певної довідки чи послуги необхідно витрачати свій час та кошти для поїздки в Самбір. Тепер майже всі послуги та консультації можна отримати в одному приміщенні на території своєї громади. Працівники відділу докладають максимум зусиль, аби надати кваліфіковані послуги та консультації. Крім того, враховуються всі потреби громадян. Для зручності прийому працівники нашого відділу один день в тиждень працюють до 20 год, а також робочим днем є субота, що дає можливість громадянам у їх вихідний день звернутися до відділу та подати всі необхідні документи для отримання послуги. 
Також, є можливість отримання консультації в телефонному режимі.
- З приводу чого б хотіли звернутися до жителів громади?
 - Перш за все, хочу зазначити, що центри надання адміністративних послуг – це зручно. Ми працюємо для того, щоб громадяни отримали повний спектр послуг  та залишились задоволеними тим, як їх приймають в державній установі. Тому ми щодня працюємо з метою наближення до жителів нашої громади всіх необхідних видів послуг та належного їх отримання.
                                       Марія ПУКІЙ
ЦНАП


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь