ЦОК ТА ІКЦ ПРИЙМАЄ КЛІЄНТІВ ЛИШЕ ЗА ПОПЕРЕДНІМ ЗАПИСОМ
Від 29 листопада ЦОК та ІКЦ приймає клієнтів лише за попереднім записом.
З метою забезпечення якісного обслуговування клієнтів, надання фахових консультацій, а також з метою уникнення масового скупчення людей з 29.11.2022 центр обслуговування клієнтів та інформаційно-консультаційний центр ПрАТ «Львівобленерго» працюватимуть лише згідно з попереднім записом насайті: https://loe.lviv.ua/ua/equeue
У разі виникнення невідкладних питань, прохання звертатися на гарячу лінію: 0-800-30-15-68 (безкоштовно) або 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68 (тарифи оператора).