Новокалинівська міська рада
Львівська область, Самбірський район

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО МЕРЕЖА ВАШОГО ОПЕРАТОРА НЕДОСТУПНА: РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ЖИТЕЛІВ ЛЬВІВЩИНИ

Дата: 22.10.2022 21:18
Кількість переглядів: 248

Не зважаючи на аварійність і складність ситуації, оператори мобільного зв’язку роблять все можливе, щоб забезпечити послугами зв’язку населення Львівської області. Зокрема, підтримують ключові точки, які призначені для максимального охоплення населення. Також, організовують мобільні аварійні групи, першочерговим завданням яких є енергозабезпечення об’єктів зв’язку.

Тому просять жителів Львівщини з розумінням ставитись до можливого встановлення переносних генераторних установок поблизу місць проживання та не перешкоджати роботі представників операторів зв’язку.

Як вдається підтримувати роботу мережі під час відключення електроживлення:

Усі базові станції оснащені резервними джерелами живлення. Це батареї, які автоматично вмикаються, коли припиняється централізоване електроживлення. Батареї в середньому можуть забезпечувати роботу протягом 4–5 годин.

Що відбувається, якщо відключення триває довше: 

Наступний крок для продовження роботи мережі – це генератори. 

Їх кількість оператори суттєво збільшили напередодні та в перші місяці повномасштабного вторгнення. Та генераторами оснащена не кожна базова станція, тільки важливі вузлові майданчики зв’язку та ключові базові станції, які можуть підтримувати найбільший відсоток покриття.

Як довго базова станція може працювати від генератора: 

Залежно від параметрів об’єктів, які живляться від генератора, одна заправка генератора забезпечує від восьми годин до двох діб автономної роботи. 

Далі все залежить від можливості робити регулярні аварійні виїзди для поповнення запасу пального.

Чому знижується швидкість мобільного інтернету з відключенням світла:

Користувачі масово переходять з домашнього інтернету на мобільний. Навіть за умов, що всі елементи мобільної мережі працюють як і раніше, мобільна мережа зазнає різкого збільшення навантаження, і це впливає на швидкість мобільного інтернету в кожного користувача.

Що робити, якщо мережа вашого оператора недоступна:

В місцях відсутності зв’язку одного з операторів, абоненти можуть користуватись наступними варіантами щоб залишатись на зв’язку (доступне в мережі lifecell):

Національний роумінг (користування мережею не залежно від основного оператора).

Користуватись доступними месенджерами (слід зауважити, що максимальне навантаження на мережу створюють фото-, відео- та анімаційні повідомлення, тому варто обмежитись надсиланням текстових повідомлень без додаткових вкладень).

Отже, якщо це прогнозовані відключення або тимчасова відсутність живлення, то мобільна мережа автоматично переходить на резервні джерела і продовжує працювати. 

Якщо йдеться про тривалі відключення, то фахівці, які займаються аварійними роботами, регулярно поновлюють запас пального, щоб забезпечити безперервну роботу мобільної мережі.

NOVYI KALYNIV


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь