A A A K K K
для людей із порушенням зору
Новокалинівська міська рада
Львівська область, Самбірський район

ЗМІНА ПОСТАЧАЛЬНИКА ГАЗУ!!!

Дата: 14.07.2022 17:59
Кількість переглядів: 672

В умовах воєнного стану "Нафтогаз України" забезпечила безперебійне постачання природнього газу, зокрема споживачам на Львівщині.

Розуміючи важливість комунікації, компанія відповіла на найпоширеніші запитання користувачів!

-Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?

Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас ТОВ ГК «Нафтогаз України» рекомендує споживачам звернутися до контакт-центру товариства для актуалізації контактної інформації. 

-Чи були збережені пільги після зміни постачальника?

Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача. 

-Якою буде вартість газу?

Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану «Фіксований» за ціною 7,96 грн/мЗ (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року. 

-З якої дати потрібно оплачувати рахунки?

Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника. 

-Що робити з переплатою за спожитий газ?

Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг i житлових субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує. 

Водночас ТОВ ГК «Нафтогаз України» радить споживачам, які станом на 1 травня 2022 року мали переплати, здійснити такі дії:

- написати заяву на повернення переплати;

- додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, СДРПОУ банку);

- надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього постачальника.

-Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки?

Споживачі отримуватимуть два окремі платіжні рахунки.

Перший — від ГК «Нафтогаз України» за спожитий газ. Другий — від місцевих операторів газорозподільних мереж (від АТ «Львівгаз») за його транспортування. 

Разом з тим, ТОВ ГК «Нафтогаз України» просить інформувати про зловживання з боку попередніх газопостачальних компаній, наприклад якщо вони продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання природного газу, починаючи з 1 травня 2022 року. Про такі випадки просять повідомляти листом на client@gas.ua. 

-Чи зберігся мій номер особового рахунку?

Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи. Дізнатися номер особового рахунку можна такими способами:

- на сайті www.gas.ua? на сторінці «Дізнатись номер рахунку»;

- чат-ботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;

-на квитанції, яку доставить Укрпошта;

-у контакт-центрі ТОВ ГК «Нафтогаз України». 

Як оплатити послуги спожитого природно газу?

Онлайн:

- в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua;

- у чат-ботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;

- через сайти та мобільні застосунки банків;

- за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay).

Особисто: 

- через платіжні термінали самообслуговування; 

- у відділеннях банку, Укрпошти aбo «Нової пошти». 

Усі споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації, звернувшись на електронну скриньку ТОВ ГК «Нафтогаз України» client@gas.ua або до контакт-центру товариства за телефонами: 0663002888; 0983002888093 3002888.Газ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора