Новокалинівська міська рада
Львівська область, Самбірський район

Роз’яснень щодо здійснення виплати невикористаних коштів житлової субсидії/пільг, що утворилися на облікових записах одержувачів субсидії/пільговиків станом на 1 червня

Дата: 05.06.2020 13:20
Кількість переглядів: 4603

Шановні пільговики! Враховуючи масові звернення клієнтів з питань щодо отримання невикористаних коштів житлової субсидії/пільг, що утворилися на облікових записах одержувачів субсидії/пільговиків станом на 1 червня (монетизація) надаємо роз’яснення на більш поширені питання, які виникають з вищезазначеної теми з урахуванням норм Порядку виплати житлових субсидій та пільг громадянам на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій безготівковій формі через АТ «Ощадбанк», затвердженого постановою правління АТ «Ощадбанк» від 30.09.2019 року № 635, в редакції постанови правління АТ «Ощадбанк» від 03.03.2020 року № 138.

  1. Протягом якого часу буде здійснено перерахування залишку житлової субсидії/пільги на картковий рахунок одержувача субсидії/пільговика?

За підсумками опалювального сезону суми невикористаних коштів перераховуються з Рахунка для виплати житлових субсидій/Рахунка для виплати пільг на поточні рахунки одержувачів житлової субсидії/пільговиків, відкриті в Банку. У разі відсутності у одержувача житлової субсидії/пільговика відкритого поточного рахунку в Банку, одержувач житлової субсидії/пільговик звертається до ТВБВ для відкриття поточного рахунку (карткового рахунку). Отже:

- для клієнтів, які вже мають активний картковий рахунок – зарахування невикористаних коштів житлової субсидії/пільг буде здійснено протягом червня.

- для клієнтів, які відкриють карткові рахунки за новими зверненнями (тобто після проведення основного зарахування монетизованих коштів у червні) – зарахування невикористаних коштів житлової субсидії/пільг буде здійснено протягом наступного операційного дня, після коректного відкриття рахунку

Банк інформує одержувачів субсидії/пільговиків про зарахування коштів на поточні рахунки шляхом надсилання смс-повідомлень.

Залишки коштів, що обліковуються на Рахунку для виплати житлової субсидії/Рахунку для виплати пільг за обліковими записами одержувачів субсидії/пільговиків, які утворилися після закінчення опалювального сезону станом на 1 червня 2020 р., за якими не було звернень одержувачів житлової субсидії/пільговиків щодо їх виплати (не відкриті поточні рахунки в Банку), 20 грудня 2020 р. припиняють обліковуватись за обліковими записами одержувачів субсидії/пільговиків та протягом двох робочих днів повертаються на рахунок Мінсоцполітики, відкритий в Казначействі.

Таким чином, при консультації одержувачів субсидії/пільговиків необхідно інформувати про необхідність відкриття рахунку до 19.12.2020 р.

  1. На які карткові рахунки будуть проведені зарахування невикористаних коштів житлової субсидії/пільг?

Згідно п. 8.1.3. Порядку, якщо у клієнта декілька активних карткових рахунків, то перерахунок залишку субсидії/пільги буде здійснено на той картковий рахунок, в якого дата відкриття найближча до 01.06.2020 р. та по такому поточному рахунку не накладено арешт, не встановлено блокування операцій та не заблокована платіжна картка до такого рахунку (п. 8.1.2.).

  1. На які тарифні пакети (далі – ТП) будуть проведені зарахування невикористаних коштів субсидії/пільг у разі якщо у клієнта є наявний діючий картковий рахунок?

Для клієнтів, які вже мають активні карткові рахунки, зарахування невикористаних коштів житлової субсидії/пільг буде здійснено на такі ТП:

  •  «Мій рахунок»;
  • «Зарплатний».
  1. Які ТП необхідно відкривати для зарахування невикористаних коштів субсидії/пільг?

Для зарахування невикористаних коштів субсидії/пільг необхідно відкривати карткові рахунки за ТП «Мій рахунок» з урахуванням роз’яснень наданих департаментом електронної комерції та платіжних засобів у листі від 27.05.2020 р. №53/6-14/336/35032/2020-00/ВИХ (додається).

Відкриття рахунків необхідно здійснювати виключно через СРМ-систему Банку, що дозволить прискорити процес випуску платіжної карти.

  1. Чи необхідно при відкритті поточних рахунків для зарахування невикористаних коштів субсидії/пільг вимагати від клієнтів підтвердження щодо отримання субсидії/пільги у вигляді довідки з управління соціального захисту населення?

Поточні рахунки одержувачам житлової субсидії/пільговикам відкриваються відповідно до Порядку видачі та обслуговування зарплатних, пенсійних платіжних карток та карток для отримання грошової допомоги установами АТ «Ощадбанк», затвердженого постановою правління АТ «Ощадбанк» від 12.06.2018 року №419 (зі змінами). Зазначений ВНД не містить вимоги щодо необхідності надання будь-яких довідок при відкритті соціальних рахунків.

  1. Щодо занепокоєння клієнтів, які не встигли відкрити рахунки до 01 червня 2020 р., з приводу використання суми невикористаного залишку, який утворився на обліковому записі при розрахунках з постачальниками послуг.

Сума невикористаного залишку субсидії/пільги, яка утворилися на облікових записах одержувачів субсидії/пільговиків станом на 1 червня 2020 р. та підлягає монетизації, фіксується в окремому інтерфейсі системи ЄБК та на окремих транзитних рахунках в АБС та не враховується при подальших розрахунках з постачальниками послуг у неопалювальному сезоні.

Просимо, довести зазначену інформацію до відповідальних виконавців, акцентуючи увагу на необхідності якісного обслуговування та консультування клієнтів при організації виплати невикористаних коштів субсидії/пільги (монетизації залишків субсидії/пільги), що надавалася у грошовій безготівковій формі.

Roziasnen shchodo zdiisnennia vyplaty nevykorystanykh koshtiv zhytlovoi subsydiipilh, shcho utvorylysia na oblikovykh zapysakh oderzhuvachiv subsydiipilhovykiv stanom na 1 chervnia


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь